bilinmeyecek gerçekler ansiklopedisi "hiç" in açıklaması bölüm 6







-Biliyorum, umutların düşük yapıyor en olmadık çaresizliklerde,
nefes nefese kalmış gözlerindeki ürkeklik . 

Gecenin edepsiz bir martının tecavüzüne uğramış şekli gibi, lacivert bakıyorsun, beni özlüyorsun, beni öldürüyorsun, beni saklıyorsun.
Biliyorsun, bilinmedik bir ütopya burası, tanrıları af edilmek için bedenlerden dans ederek geçiyor ızdırap çığlıkları ile
Bilinmedik bir ütopya burası, lekeli bedenlerin ve küfürbaz martıların masalları anlatılıyor bir kaç fahişe özneli bir kaç beden ağır yaralı geçiyor telsiz anonslarından ... bilinmedik bir ütopya ya burası kahramanı da bilinmedik, anlam yüklenmemiş cümle arasındaki boşluklarda boş beleş gezinen bir kokainman birazda edepsiz...

Biliyorum bir-kaç-yüz-yıl kadar daha öldüreceksin, bir kaç bin yıl daha sevişeceksin bir kaç saniye daha ağlayacaksın...


(bilinmeyecek gerçekler ansiklopedisi "hiç" in açıklaması bölüm 6 )

   

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bi dakka