-Bitti, zor oldu ama bitti...


Kavramsal olarak olayın akışına bakdığım zaman aslında altında gizlenen ironinin farkına varmam geç oldu, her öpücüğünde bile. Gizlenmiş ego tatmin seansları…
Yazdık, çizdik ve oynadık… Beklenen son köpeklere gün ağırtan gecelerin işkece tadına geldi, bir şişe votka belki iyi gelirdi, ama kullanmıyorum. Aklıma bu denli dengesiz, abes düşünceler sokduğun için teşekkür edemiyorum. Evet bitti zor oldu ama bitti. Karşılık lı bir mücadelenin en berbat fesh edilişi. Sonradan maddeler eklenmiş ateşkes antlaşması misali tutarsız ve isteksiz. Az önce farkına vardım denizde tek kulaçla yüzemezmişim. Ben deki deli cesaretimi ayakda alkışlıyorum. Ulan kara senin neyine gözü körü bağlanmak…
Evet bitti, zor oldu ama bitti…

(-sonra ilk yenilgim gelir aklıma, biraz kuru papatya...)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bi dakka