-Heyy pythia ( Zagor - Kısa cümleler 1/3)




-Heyy pythia baltamı verir misin lütfen, çok değil bir kaç yüzyıl önce düşürmüştüm, kim bilir kimler geçti üstünden ve  kimbilir kaç medeniyetin çöküşüne  şahit olmuştur. Ben yoktum buralarda biraz yetim bakabilir sana, belkide kızabilir bunca zamandır neredeydin diye  sakın aldırma o bakışlara.
 Hem ben yokken, kaç şehir değiştirdim bu yokluk zamanımda,  kimse beni görmedi fark etmedi, faili meçhul bir kaç aşka karıştı eşkalim, adım dudaklarında yoktu ama derin derin mezarlar kazdım kaplerine kimisine eşkalimi gömdüm kimisine yokluğumu bıraktım, kimisinin sadece bakışlarında süzüldüm alabora oldum, ama bilmelisin ki hiç birinin rüyasını süsleyen o salak beyaz atlı prens olmadım daha doğrusu olamadım hem hangi gerizekalı isterki rüyalardan rüyalara beyaz atla dolaşmayı,  bu çok sıkıcı.

-Heyy pythia söyler misin bana, yada söyleme bırak ben konuşayım biraz. A-10 gezegenine çok yakın zamanlarda sefer var ama bu sefer  sadece bin yılda bir olan sefer biz her seferinde yüz yılda bir olan sefere katıldık, ucuz seyahat acenteleri yüzündendi hep sevdiklerimizi vakitsiz zamansız bırakmak, onları yolcu etmek. (alışırsın, alışırlar)

-Heyy pythia beni dinler misin...?










Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bi dakka