neyse


  -ahhh sadece biraz ve sadece biraz damarlarımda gezmesine izin verdim ama o ne yaptı bütün  vücudumu kapladı. Lanet ! bu kadar basit olmamalı bu kadar basite indirgenmiş bir biçimde bunu yapmamalı bana, an azından kibrim böyle söylüyor. ( Seni orospu çocuğu!)
 Yorumlanmasına gerek kalmadan yaşanmış yorgunluklar biriktirip bunu kendime saklıyorum, hem bir hayvanın yorgunluğunu kim sahiplenmek ister ki?  

neyse


- Bütün sahipsizliğini yanına alıp benimle gelmeni istiyorum,  işlek caddelerden yüksek binalara çıkıp   intihar teşebbüsünde bulunalım ama atlamayalım, biraz çekirdek yiyelim belki termosla birlikte çayda çıkartmış  olabiliriz, bilirsin plastik bardakta çay güzel olmuyor ama sen güzelliğini demine katıp yüreğinden süz  bana uzat ben elimin tersi ile  geri çevireyim, çok mutlu hayatımıza biraz kaos katalım. Mesela sen bana iki  tokat at ayağım kaysın tam yirmiyedi kat yükseklikten aşağıya düşeyim ama ölmeyeyim sen beni  öldü san kırk gün  kırk gece yas tut, sonra birden çıkıp karşına ben ölmedim ki diyeyim sende bana seni orospu çocuğu diyerek önce bir tokat daha at sonra sarıl, sarıl içimde üç atom bombası patlasın,  patlasın ama kimse ölmesin. 


Yorumlar

  1. iyi hersey guzel hoşta ben bu kadar ütopik şeyde termosa takıldım bari semaver olaydı:/birde kafa üstü çakılman iyi olmuş

    YanıtlaSil
  2. Termosa geldiğin vakit onu semaver olarak oku.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

denemelisin

Bu blogdaki popüler yayınlar

bi dakka