Hardcore Spolier !



oluşturma : 00:12

Başlama : 00:59

Allah aşkına  12 ve 59 dakika arasını hesaplayamayacak kadar ne yaptım kendime ! güzel bir giriş ile aslında sana ne kadar çok vaz geçip tekrardan yazdığımı anlatmak isterdim.

 Aslında her vaz geçişimin altında bir yenilgimi sakladım  yazmadım sana, şu  saman  (01:01) dolaylarında ise biraz zafer yaşıyor gibiyim, sarhoşluğundan olsa gerek saçmalıyorum. ( yine kaybettim )

Yeni keffettiğim bir şarkı var Freedom düşüncelerimden bir fırsatını bulup  belki yazının altına ek olarak koyabilirim çünkü dinlemeni istiyorum.  ( yine kaybettim )

Biliyormusun ( bilmiyorsun )  şarkının her bitişinde daha şiddetli yeniliyorum, Allah'tan unutkanlığım çok sık ilerledi ki şiddetini  biraz olsun hafifletiyor, her yeni başlayışında elim baltama uzanıyor, onu sıkı tutup kavrayana kadar aklıma  zaman öyle  ağır ilerliyor ki ama bu orospu çocuğunun  hissettirdikleri okadar iliklerime kadar işliyor ki korkuyorum  geri çekiyorum elimi ve  biliyormusun şarkı bitti sadfece klavbyenin sesleri duyuluyor konsatre olamıyorum lütfewn izin vber.

Derin bir nefes ! Tanrım  burada olup  yeniden doğuşumu izlemelisin,  anneme tertemiz bir armağan gibi !
Üstelik  şu an sadece on dakika geçmişken ben bu on dakika içinde neler yaşadım bilmeliydin bilmeliydin ki anlamalıydın.

şarkı bitti,yine klavbytebnin  o aptal sesleri tak tak tak sinirimi bozuyor şarkıyı ytekjrardan açacak i gücümün olmadığını görtmekl beni ürükütüyıor... bunu bize yapan insan olamaz !

Her çöküş bu  kadar kötümü olmalı, neden bir istisna olmuyor...?

geriye kalan zaferim ile uyumayı deneyeceğim,  baltam biraz daha olduğu yerde kalsın, bana biraz  zaman lazım. ve sadece sekiz dakika geçmiş tanrım sadece sekiz dakika...

Sabah  olur mu ? ( olacak )





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bi dakka