Cesedi öldürdüm adamı ne yapayım?


-Cesedi öldürdüm adamı ne yapayım?
-Yaşat gitsin daha fazlasını yapamayız ona !
-Tamam.
-Peki, adamdan kalan düşünce tortularını ne yapmayı planlıyorsun? izi kalır, silinmez ve yakılmaz
-Bir planın var mı ?
-kafamın içine saklayayım, ne dersin dayanabilirmiyim?
-Bilmem tehlikeli olmaz mı ?
-Bilmiyorum... Birimizin bu yükü üstlenmesi lazım sen cesedi öldürdün, bende adama yeni bir yaşam vermeliyim düşüncelerini öldürüp, düşünceler ölmez o yüzden saklamalıyım.
-Hayır ikisini de ben yapmalıyım, birimiz temiz kalmalı.
-Her pis işi sen yapıyorsun, ben de birşeyler yapmalıyım.
-Tamam sen seç ozaman.
-Ben seni sırtlasam seni yaşatsam ?
-...(deneyelim)
-Tamam bana son üç dakikanı anlatsana, son otuz yılı ölerek geçirmiş gibi.
-Kocaman bir boşluk...
-Ya ruhun ve seninle uzun sohbeti özledim üstelik Şinasi'de öldü.
-Ruhum... atmosferin dışında, anlat...
-Damarlarımızda dolaşan kan dışı her maddenin rahatlığnı yaşayalım...
-Hadi bekliyorum ozaman.
-Nasıl anlatılır ki, hangi biri. Biraz yalnızlık koydular tabağa ana yemekmiş üstelik seçme şansım yokmuş çünkü bu restorantta menü yokmuş ve buda burayı özel kılıyormuş. Tuz niyetine tatlansın diye yalnızlık üstüne ölüm rendeledim. Tuz değil bibermiş beyaz olanı hemde. Ciğerlerim yanıyor şimdi yedikçe ve yemek bitmeden kalkanı cezalandırıyorlarmış, korktum kalkamadım.
-Hadi kalkıyoruz ozaman!
-Nereye, ben daha bitirmedim...
-Kim cezalandıracakmış görelim!
-Cezayı ödeyemezsem ne olacak, bilmiyorum en çok bilmediklerimden korkuyorum, korkuyorum gitmeyelim...
-Ben varım...
-Paraşütün olmasına rağmen atlamaktan korkmak gibi sen varken korkmak.
-Sen söyle ozaman.
-Uykuya teslim olalım sarhoş olmak üzereyim
-Tamam o halde uykuyu kendimize teslim aldık...
....

-ve ancak uyandık.




Yorumlar

Yorum Gönder

denemelisin

Bu blogdaki popüler yayınlar

bi dakka