Hisseli kumanyalar ( Gezegene iki bilet 1/3 )

-Pardon..
+Buyrun
-iki kişilik  bilet var
+İstikamet ?
-Papikolas gezegeni...
+ Henüz tnışmıyoruz ama. Üstelik sadece bir şişe şarap var.
- Yettiği yere kadar hem tanışıyor olmamız bir şeyimi değiştirecek?
+ Sanki tanışıyor olmamız gerekiyor gibi.
- O zaman anlat...
+ Yalnızlık nasıl anlatılır, sarhoş olalım bence.
- Sek ?
+ Sek...
- Tabi buyur, buda benim yalnızlığım ona "merhaba" de.
+ Hangi evrendeydi bu gezegen ?
- Hisseli kumanyalar evreni
+ Kalabalık mı peki ?
- Bilmiyorum sadece iki kişilik bilet var, sanırım yalnızlık var,  kim bile bilir?
+ O zaman çok kalabalıkmış
- Öneriniz nedir sayın bayan ?
+ Öneri ve ben? Gerçekten tanışmamız lazım
- Tanıştırın kendinizi
+ Ben ? Yalnızım.
- Yalnızlığın neresinden ?
+ Başı sonu var mı ki ? Bilmem belkide göbek deliğindeyimdir
- Peki ismi nereden ?
+ Aaa  sanırım annesinin babaannesinin büyük babasının göbek adı
- Çok butik, ancak bu kadar güzel olabilir.
+ Ancak bu kadar sıradan olabilirdim. Karın ağrısı gibiyim. Her neyse özür dilemekten daha kompleks cümlelere ihtiyacım var biraz daha masalsı. Birinden özür dilesen nasıl dilerdin ? seni asla duymayacak bile olsa?
- Sanırım şöyle söylerdim; "Beni af ettiğini umud ediyorum özür dilerim"  derdim...
+ Ya onun için bu suç değilse. Yani ortada af edilecek bir şey yoksa kendime kızgınsam yinede üzdüğüm için ama üzülmek onun için benim için olduğu kadar büyük bir sorun değilse? Çok zor, giden birine söyleyemediğin cümlelerle yaşamaya devam etmek. bir nevi kalp kırıklığı.
- Önerin nedir ?
+ Uyuşmak güzel bir yöntem olabilir.
- Deneyelim...
+ Neden başka bir gezegene iki bilet ?
-...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bi dakka