yok başka birşey anlatacaktım


 Silinmiş telefon rehberi yalnızlığı... Seni arayan numaranın kim olduğunu asla kendine tahmin ettirmeme "şeysi"  neysi işte...  burada bile anlatımı zor bir sessizlik sağır olsaydın nasıl hissederdinin karekökü gibi v.s.
Açmak istemeyeceksin, açmak istemeyeceksin, istemeyeceksin çünkü ne cevap vereceğini ve nasıl davranılacağını bilmiyorsun, varoş bir semt pazarı içinde annesinin eteklerini kaybetmiş küçük kız çocuğu, kocaman ağlamaklı gözler acaba hangisi annem bakışları, ama bunların hepsi anne kokuyor hepsi benim varoluşum  kokuları aynı, neyin doğru neyin yanlış şey olduğunun bilememe tedirginliği ve korkaklığı

Acaba iyi yok hayır acabaaa kötü yok yok buda hayır...

Kaygılarım, tedirginliklerim, önceleri, sonraları ve benim varoluşum.

İyi bir adam olamadım, kendimi sevdiremedim, önceleri soğuk sonraları ise yavaş yavaş eriyen o sert bakışlar.

Feri sönmüş göz ucu bakışlar, eriyen balmumu , voltajı yüksek ama verdiği ışık bir sikime yaramayan tavana asılı ampul nefreti, eve geç gelme maçlarının yenilgisiz kahramanı...

Merhaba

Yanına gelmiyorum, gündelik hatır sormaları "nasılsın iyisin" , en azından benim üstümdeki dünya yükünü almaya yetiyor sana ne hissettirdiğini asla bilemeyeceğim ve asla tahmin etmeyeceğim biliyormusun şu an müzik dinliyorum sen orada o yatağında yatarken ben müzik dinliyorum bilmiyorum sen o vakitler ne düşünüyor ve ne yapıyorsun...

 sana daha önce senin için nelerden vaz geçtiğimi defalarca söyledim yazdım düşündüm içime attım sustum söylemedim. Düşünüyorum sen benim için nelerden vaz geçtin diye,   düşünüyorum çok düşünüyorum şu an bile ama sonuç olarak sen benim için benden vaz geçmişsin çıkıyor bu boktan kalbim sana bok kondurmuyor hayır fazlada oturup muhabbet etmişliğimizde yok şunu anladım sonrasında bütün orospuluk bendeymiş meğer, ben senin erdemine kavuşamadım bu yüzden beni afetmelisin, afetmelisin çünkü afetmelisin! hemde ilk önce beni sonrasında aileni sonrasında çevredekileri yedi sülaleyi her bir boku senin canını sıkan ne kadar orospuçocuğu varsa onları bile, çünkü benim babam böyle bir adam,

Merhaba baba,
Sana asla kızgın olamadım, kumar bağımlılığın, eve gelmemelerin, şiddet dolu bakışların, felancanın oğlunun başarılarını dinletmen ve nicesi bunlar için sana asla kızgın değilim sadece  bilmiyorum ne diyeceğimi düşündüm bişey bulamadım.

Her geçen gün erdiğini görmek sadece canımı sıkıyor, ya doktorlar orospuçocuğu yada  bu doktorlar orospuçocuğu ! inan hangisine inanacağımı bilemiyorum memlekette o kadar orospuçocuğu varki ne zaman doğru insana rastlıcam diye korkmak böylede orospu çocukları var işte.

müzik bitiyor, sana olan saygım çoğalıyor, bende senin için senden vaz geçiyorum alınmca kırılmaca olmasın lütfen.






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bi dakka