Zagor'u biliyormusun? ( Gezegene iki bilet 2/3 )

-Neden başka gezegene iki bilet ?
+ Bütün bunlardan kaçman için..
- İkinci kişi neden ben ? hoşuma gitti o ayrı mesele
+ bu gezegende şu an ihtiyacı olan kişi sen olduğun içinmiş
- Birileri benim için seramoni hazırlamış. Uzun yol, iki bilet ve bir şişe şarap artık boşalmak üzere ve elimde bir balta var çok kullanılmış.
+  O baltanın hikayesi nedir lütfen bu kafen eşliğinde anlatın.
- Zagor'u biliyor musun?
+ Evet çok duydum ve bence çok abartıyorlar Zagor'u
- Şimdi kırmızı kürklü yeleğine rağmen sevimlidir, kendisinin kendisi ile bazı hesaplaşmaları olduğu için ve benide bütün bunlardan korumak için  dertleşebileyim diye baltasını bana bıraktı, hem Zagor benim için çok kıymetlidir.
+ Peki balta işe yaradı mı ?
- Şu an balta ile konuşuyorsun !
+ Zagor, o nerede?
- Uzun süre ortalarda görünmedi, gökyüzünde parendeler atarken onu çok özlediğimi anlamış olmalı ki bir iki tane yıldız kaydırırdı, korunduğumu hissetirmek için  ama sanki eski Zagor değildi.
+ Peki ya neydi ?
- Bilmem, daha iyi yada daha kötüde değildi ama. Galiba Zagor gibiydi.
+ Zagor.... onu bu kadar sahiplendiğinize göre sanırım gerçekten iyi biri olmalı, Otobüs geliyor binecekmisiniz?
- Sende gelecek misin?
+ Hayır bana sadece iki bilet verdiler size  getirmem için, Üstelik evren kenarı da sizin için ayırtılmış.
- Sen gelmiyorsan binmeyeceğim !
+ Sanırım bir sonraki durakta size eşlik edecekmiş, bu şekilde davranacağınızı tahmin etmiş olmalıki birde not bırakmış.
-Not? umurumda değil !
+ Zor  ikna edilebileceğinizi söylemişti o garip adam, aceleside vardı. Bu yüzden notun sonunda  altı çizili bir istekte bulunmuş bakın ; "Binerken topuklu ayakkabılarını çıkart, bir iki evren sonra yürümemiz hatta koşmamız gerekecek. Şinasi'yi görebilmen için yüce Olivir'den izin aldım zamanımız kısıtlı"
-Babamı ve annemi de görme şansım  varmı?  yazmışmı başka bir şey lütfen tekrar oku!
+ Okadar başka bir şey yok,  kapı kapanmaya başlıyor...
- Özür dilerim kaba davrandığım için ve çok teşekkür ederim yardımın için.
+Rica ederim sayın bayan benim görevim buraya kadar bu sizin biletiniz  buda  bana bu biletleri veren adamın.
-Çok teşekkür ederim...
+ İyi yolculuklar  "sayın bayan" özellikle size bu şekilde hitap etmemi sıkı sıkı tembihledi yoksa canımı yakacağını söyledi esprili bir adamdı.
-Unutmadan ilk istasyona gelince baltaya üç kere üflemenizi istedi...


Yorumlar

  1. alıp başını bazen gidiyorsun bu defa fazla kaldınn sennii burda tutan bütün aksilikleree tesekkür ediyorummm

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

denemelisin

Bu blogdaki popüler yayınlar

bi dakka