Başlığı ile alakasız


-Pür dikkat lütfen;Gittiğimde karmaşıklığında tıkandığım uzun yollarda yine bir gün yürüyorum.
Yine melodisinde sarhoş olduğum bir parça kulaklarımı tırmalıyor, kendim bendeyken beş karış havada tokatlanan bir tutam aklım kim bilir şimdi hangi günahın fikrini tasarlıyor"

buraya geciktirilmiş bir "merhaba".
buraya da "Pythia"

<if else ilişkisi>, "eğer" ler ile dolu parametreler benim ilk okul hocam olan Hacer Ankut'un "eger" dediği gibi şartlandırılmış şeyler. Haa unutmadan bayburtlularında dediği gibi

Eğer ben bir "merhaba" yazıyorsam bunun arından bir "Pythia" yazmalıyım.
Her neyse...

Girişteki  pür dikkat diyaloğu basit bir intihar mektubunun o salak girişiymiş, her halde biri bir intihar mektubu yazsa buna benzer bir betimleme ile giriş yapardı. oldukça kafa karıştıran ve oldukça berbat bence kalemi güçlü biri daha farklı şeylerde yazabilir ama mektup kime ait bilinmiyor.

Her neyse...

-Merhaba Pythia bana anlatacaklarının listesini tut, gelince eksiksiz bakmak istiyorum.
Hesaplanmamış aksilikleri hesaplamaz isek o listenin eksiksiz olması gerekiyor.


Yorumlar

Yorum Gönder

denemelisin

Bu blogdaki popüler yayınlar

bi dakka