Sıkıcı

Yumuşak başlı giremiyorum ben bu alemin gece yarısı muhabbetlerine.
(-arabadan fazla anlamam dedim bilirsin, ben olaya bütünü ile iktisadi bakıyorum. Talebe karşı başarı ile tamamlanmış arz merasimi neredeyse global bir etki yaratmak üzre hani şöyle güzel kardeşim, insanın parası da yoksa alası geliyor. Al bunu neye sürersen sür, bir üst segmenti sana lüks gelir. Dediğim gibi ben arabadan anlamam sadece ne derecede kullanılabiliyor ona bakarım benim standartlarım avrupa standartlarının çok dışında bir kavram siktir et sen beni hiç ciddiye alma...
-neden abi ? ne güzel anlatıyorsun...
-lan olum arabadan anlamıyorum ben üstelik hiçte cezbetmiyor.
-Değişiksin abi...
-Siktir lan, gundiye bak anlamak zorundayım sanki.
-Abi bişey demedim ki, değişiksin dedim sadece.
-O nasıl oluyor lan?
-Anlatsana abi, neden konuşmuyorsun ?
-Oğlum değişik neymiş? bak bak bak avala bak kafayı kırdı taşşak geçiyor!
-Yahu yok be abi, kızla niye konuşmuyorsun?
-Hangi kız?
-Abi senin kırık işte.
-Sus ağzını yüzünü sikerim senin ! kırık neymiş lan yavşak!
-Abi özür dilerim vallahi o niyetle söylemedim, yani yakışıyorsunuz bir birinize tam senin kalemin işte abi.
-Bak bak yarrak ağızlıya bak bide kalemin diyor akıl veriyor.
-Ya abi  anlat hadi
-Oğlum neyini anlatayım ben bunun sana, anlamazsın ki.
-kaç yıl oldu abi ?
-Ortalama on üç yıl.
-Abi yuh niye konuşmadın niye konuşmuyorsun, ret eder diye mi? Nereden biliyorsun ret etmeyeceğini ya ederse.
-Yavru anlamazsın sen dedim eşeklik yapıp hala ısrarla soruyorsun. Sen kendi açından "konuşunca her şeyin biteceğini sanıyor bide üstelik olumlu yönünden bakarak ya kabul ederse" şeklinde bakıyorsun. Problem olarak gördüğünüz şey benim için sorun olmayan kısmı. Yani olumlu yaklaşması benim ona karşı olan bu hissimi ne ona karşı çoğaltır nede azaltır.
-Heee aşık değilsin, ama her seferinde de anlatıyorsun o zaman bakma bi daha abi madem öyle madem aşık değilsin.
-Sana ne yarrak sana mı sorucam?
-Yok abi de ne biliyim, bence sen ret edilmekten korkuyorsun.
-Yok bence sen beni anlamıyorsun. Ben bu süreç içerisinde kendi payıma ciddi düşündüğüm ilişkilerde yaşadım, öyle ki kimisi için gecenin bir yarısı onunla geçirerek üstelik evde doğum günü süprizi hazırlamış ailen varken onları bırakıp böyle bir gözü karalılıkla ailemin yerine onu seçmiştim, çünkü evlenebileceğim bir kızdı ama birazını sanki ondan almış gibi o yönü çekici geliyordu ama ne yürüyüşü nede gülüşü onun gibiydi üstelik nefes alış verişleri bile çok farklıydı anlamsız bir şekilde ona baktığımda onu görüyor en azından görmeye çalıştığım şeyle yetiniyordum, seviyormuydum ta bi ki de sikik bunu nasıl anlatayım şimdi ben sana. Onunda olmuştur oldu da benim bildiğim o zamandan bu zamana iki erkek arkadaşı oldu işin açıkçası himayem altında olmadığı müddetçe magazinsel hayatını hiçte önemsemiyorum. Ama olmaması benim için her zaman tercih seçeneğidir. Yani demem o ki o kuş beynin bunu da anlamayacak
-Tamam abi neden konuşmuyorsun? konuş işte.
-Oğlum mal mısın sen, geri zeka  ben ne anlatıyorum burada. Benim derdim konuşup konuşamamak değil.
-Eee abi konuşsana o zaman ! niye konuşmuyorsun?
-Hay ben senin beynini sikeyim çocuk. Bu aşk değil oğlum bu hoşlanma değil bu bam başka bir kavram. Onunla etkileşime geçmek yani konuşup konuşmamak umurumda değil, konuşsam da aynı konuşmasam da aynı benim için, amına koyayım konuşsam ne olacak hayır sana ne be yarrak kafalı çok meraklısın git konuş oğlum tutan mı var?
-Tamam da abi niye sarıyonki şimdi bana.)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bi dakka