Bugün Pazar ( maç iptal )


Boğar mısın hayallerimi
Ölmek istiyorum
Hayallerim olmadan ben bir ölüyüm

Gölün kenarındaki soğuk evime bırak beni
Götür etrafımdaki sesleri
Evim benim yalnızlığımdır

Kes şu savaşı
Kan lekeli şu gömlekleri at denize
O temizler

Öldür beni bırak evime
Ver yalnızlığımı
Çıkart hayatımdan

Bugün Pazar
Kent tatilde
Bugün Pazar
Yorgunluğunu atmaya uzanmış tüm sokaklar
Bugün Pazar
Dokunmayın sessizliğine arabalar

Bugün pazar
Saatler dalmış uzaklara
Yorulmuş güneş
Susmuş yağmurlar
Bugün Pazar

Bugün Pazar
Dağılmış uzaklar
Yaralı insanlar
Bugün Pazar ve kalıntılar



Yoğun yağmur nedeniyle
Maç iptal…
Hadi evimize gidelim
Neler düşünüyorsun anlamıyorum
Neden bu yalan gülümseme
Yaşamaya başlayalım artık
Birer birer
Bugün ilk günü
Kalan hayatımızın

Yağmur sürüyor şimdi
İnsanlar büyüyor
Ölenler de var
Değişkenlik içinde hayatlar

Susuyorsun
Neden peki
Kalabalığı geçtik artık
Sarıl hadi

Eriyorum yavaş yavaş
Görmüyorsun
Ama fark etmez hem zaten
Maç iptal.

(sen yine yalan söyle)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bi dakka