-Merhaba yine ben (iki)






- Biliyorum yine offluyor ve puff luyorsun ama bu sefer anlatacaklarım benim bile bilmediğim şeyler olacak lütfen yadırgama bu halimi ve gözlerini kapat aslında bir esprisi yok gözlerinin kapanmasının sadece  biraz anlamsız  heyecan katmak istedim.
 "Masa üstünde  duran derginin kapağında yeni bir gezegenden  bahs ediyor  ve bu  bilmediğim bir şey..."
-sonrası  benden bana gelen şarkı sözü gibi.
- Üstüne  hüzün dökülmüş  bir yalnızlığı giymek kadar boktan bir durum olamaz, cevapsız bırakılmış  bir çıplaklığın arsızlığı  var bu aralar üstümde eğer medeniyetten özür dilemem gerekiyorsa  "sanat için soyundum" deyip işin içinden sıyrılmayı planlıyorum nede olsa modernize olmuş  bir toplumda ilişkiler çarpık verilen cevaplarda kaçamak, hem ne önemi varki yada ne önemi olabilirki atlayamayacağım bir detay varsa oda yalnızlığın taban puanın düşük olması  belkide bu yüzdendir  tembel aşıkların platonik  bir seçim ile bu bölüme düşmeleri.
-Hadi tamam itiraf ediyorum, bana birşeyler anlatmanı istiyorum ama normalin dışında bir şeyler  benimde  hiç duymadığım ve  başkalarınıda  hiç duyamayacağı  şeyler, mesela  kutsal bir kitapdan saklanmış  ayetler  fısılda  kulaklarıma,  gözlerini kapatki  tapındığın tanrı alınmasın bu duruma ve  sakla  beni lütfen bu gecede vurmasınlar beni...
-ama tekrarlar bıktırır beni ve  sevemezdim lisede tarih derslerini oysa ben bir asal sayının  kendine çarpılma cürretindeki cesaretten yola çıkarak sana tosladım.

A noktasından bilmem kaç kuvvet ile B noktasına basınç uygulayan anlamsız bir duygunun mantık arayışı içindeyim.
-Herneysekarmakarışığım sende okurken karıştırdın.
-Benim yüzsüzlüğüm yüzünden eğer yüzünü buruşturacaksan sana üç  dilek hakkı veriyorum.
1.
2.
3.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bi dakka