Kendine İyi Bak







Kendine iyi bak…
martılara dost ol gidemediğin yerleri sana onlar anlatsın huzurlu çığlıkları ile denize veryansın ederek, uzun uzun balkondan denizi izle kıyıyı dövercesine ,uğultusundaki gizli ezgiye kulak ver kim bilebilir neler fısıldıyacask sana , ayın sinsi ışığı altında hafif meltem eşliğinde … önce kulaklarını etkileyecek ordan kalbine sonra bütün bir bedenini kaplıyacak hafif bir titreme . aşkmıydı ? bilmiyorum … pekiya kime ? bilmiyorum…
Adım adım ilerlerken meçhul yarına kendine iyi bak…
boş sokaklarda yürü yanlız kimsesiz , ozaman anlaya bilrisin kaldırımları, taşıdıkları hayatları dinle onları… anlatsınlar sana ezilmenin ne kadar gururlu olduğunu ! yaklaş köşedeki sokak lambasına, cılız ışığı ile kalbini aydınlatsın… önce saçlarını sonra çehreni alıcak bir ışıkm hüzmesi ardından kalbine inecek ardından bütün bedenini saracak o cılız ışık anlamsızlca bir duygu kaplayacak … aşkmıydı ? bilmiyorum… pekiya kime ? bilmiyorum…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bi dakka